loading...
سایت تخصصی جنرال ها
آخرین ارسال های انجمن
جنرال بازدید : 831 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

اسکرین شات هایی از ناو جماران....... 

این مدل رو یک سال پیش درست کردم 


در واقع جماران اولین مدلی بود که با 3d max ساختم...... بی تجربه بودم.... دوستان به بزرگی خودشون ببخشن 



موشک پدافندی محراب و پشت سرش توپ فتح 40 که در پاشنه ناو قرار دارند 


 




اژدرهای ناو جماران که در پهلوی ناو قرار دارند 


 




لانچر های موشک نور به همراه رادار اصلی ناو 


 




دوشکای دفاعی در کنار توپ فجر27 در سینه ناو(قسمت جلویی) 


 




نمایی از پاشنه و قسمت عقبی ناو 


 



 




نمایی از پهلوی ناو 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان خوش آمدید اگه در این سایت گیج شدید ناراحت نشید به خودم بگید همه چی رو بهتون آموزش میدم لطفا عضو شید ولذت ببرید من میتونم یه روزه شما رو یه جنرال خوب کنم یه استاد اصیل ^_^ خوبب دیگه سرتونو درد نیارم من روی این سایت زیاد کار کردم برای شما پس بی انصافی نکنید یه عضویت کوچولو بزنید خوش باشید بای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازی جنرال ها بهتر است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 235
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 3,545
  • بازدید کلی : 89,273
  • کدهای اختصاصی

    اوقات شرعی

    كد ماوس

    هاست رايگان