loading...
سایت تخصصی جنرال ها
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1392/07/21 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

سلام اونایی که این پیغام رو بازیشون میده....من میتونم حلش کنم ...فقط به این وبلاگ یه سر بزنید و مشکلاتتون رو در بخش نظرات بنویسید
آدرس وبلاگ
www.generals1384.blogfa.com
این ارور
YOU HAVE ENCOUNTERED A SERIOUS ERROR SERIOUS ERRORS CAN BE CAUSED BY MANY THINGS INCLUDING VIRUSES OVERHEATED HARDWARE THAT DOES NOTMEET THE MINIMUM SPESIFICATIONS FOR THE GAME PLEASE VISIT THE FORUMS AT WWW.GENERALS.EA.COM FOR SUGGESTED COURSESOF ACTION OR CONSULT YOUR MANUAL FOR TECHNICAL SUPPORT CONTACT INFORMATION


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان خوش آمدید اگه در این سایت گیج شدید ناراحت نشید به خودم بگید همه چی رو بهتون آموزش میدم لطفا عضو شید ولذت ببرید من میتونم یه روزه شما رو یه جنرال خوب کنم یه استاد اصیل ^_^ خوبب دیگه سرتونو درد نیارم من روی این سایت زیاد کار کردم برای شما پس بی انصافی نکنید یه عضویت کوچولو بزنید خوش باشید بای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازی جنرال ها بهتر است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 235
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 602
  • بازدید سال : 3,851
  • بازدید کلی : 89,579
  • کدهای اختصاصی

    اوقات شرعی

    كد ماوس

    هاست رايگان