loading...
سایت تخصصی جنرال ها
آخرین ارسال های انجمن
جنرال بازدید : 2141 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

سلام 

براتون چندتا عکس از تانک  ها و هواپیماهای بازی جنرالو همراه با عکس واقعیشون گذاشتم
اول عکس تو بازیشونو گذاشتم بعد عکس واقعی 



SCUD Launcher GLََA

هواپیمای اف 117 امریکا

هواپیمای رپتور امریکا

موشک کروز امریکا

تانک scorpion اسکورپیون یا عقرب جی ال ای

 

جیپ امریکا یا Humvee

تانک Crusade امریکا

تانک Paladin امریکا 

تانک Battlemaster چین

Gattling Tank چین

Dragon Tank چین

Helix یا هلیکوپتر چین

ناو امریکا

Comanche یا هلیکوپتر امریکا

patriot امریکا

Nuke cannon چین

Inferno Cannon چین

Avenger امریکا

امیدوارم لذت برده باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان خوش آمدید اگه در این سایت گیج شدید ناراحت نشید به خودم بگید همه چی رو بهتون آموزش میدم لطفا عضو شید ولذت ببرید من میتونم یه روزه شما رو یه جنرال خوب کنم یه استاد اصیل ^_^ خوبب دیگه سرتونو درد نیارم من روی این سایت زیاد کار کردم برای شما پس بی انصافی نکنید یه عضویت کوچولو بزنید خوش باشید بای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کدام بازی جنرال ها بهتر است ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 235
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 3,878
  • بازدید کلی : 89,606
  • کدهای اختصاصی

    اوقات شرعی

    كد ماوس

    هاست رايگان